Friday, January 19, 2018

Lirik Lagu Up Like Trump Rae Sremmurd Asli dan Lengkap Free Lyrics Song

Lirik Lagu  Up Like Trump Rae Sremmurd Asli dan Lengkap Free Lyrics Song,Selamat Malam Karena banyaknya request tentang lirik lagu terutama lagu Up Like Trum dari Rae Sremmurd mp3, lirik lagu Up Like Trumberdasarkan task asli lagu Up Like Trum yang dinyanyikan oleh Rae Sremmurd , mungkin anda seorang penyanyi cover, penyanyi dangdut, penyanyi pop, atau anda seorang remaja yang sangat suka lagu ini yang ingin menyanyikan ulang lagu Up Like Trum. tapi anda tidak hafal lirik lagu Up Like Trum jika anda membaca postingan ini berati anda sedang tidak tersesat dalam mencari lirik lagu Up Like Trum, tapi untuk kali ini lirik lagu Up Like Trum tidak beserta kunci nada karena akan mengganggu jika kalian ingin menghafal dan menghayati lagu Up Like Trum berikut ini adalah lirik lagu Up Like Trum :


Up like Donald Trump, up!
Word, huh.
Up, up!
Up, now you done f**ked up, up.

Up like Donald Trump, up.
Chain swang like nunchucks, huh.
She gon' chew you up, yup.
Twerk like she from Russia.
Don't get me wild up, up.
Soldiers at aten-hut.
Look what you done, done, uh.
Now you done f**ked up, up.

Up like Donald Trump, up.
Chain swang like nunchucks, huh.
She gon' chew you up, yup.
Twerk like she from Russia.
Don't get me wild up, up.
Soldiers at aten-hut.
Look what you done, done, uh.
Now you done f**ked up, up.

Read my lips: I do my own stunts.
B***h wanna go on a date,
pull up to Sun Trust.
Wear my hat to the front, yeah,
like I drive a truck.
Like I drive a truck,
all white Bentley truck.

ATM go nuts.
I do what I want, b***h.
I say what I want.
I-I grew up on pot.
Kush smell just like must,
turn it into dust.
Man, my style is tough.
Y'all hoe throw that p***.

Twerk like she from Russia.
Try hard not to love her.
But she so damn bad,
I might have to cuff her.
Rock like Billy Ray,
that's a n***a idol.
Forbes list, Forbes list, Forbes list, Forbes!
Read it like the Bible.

Up like Donald Trump, up.
Chain swang like nunchucks, huh.
She gon' chew you up, yup.
Twerk like she from Russia.
Don't get me wild up, up.
Soldiers at aten-hut.
Look what you done, done, uh.
Now you done f**ked up, up.

Up like Donald Trump, up.
Chain swang like nunchucks, huh.
She gon' chew you up, yup.
Twerk like she from Russia.
Don't get me wild up, up.
Soldiers at aten-hut.
Look what you done, done, uh.
Now you done f**ked up, up.

Up like Trump, all of a sudden.
Solo cup, one boy to the purple.
Balmain's clean as a whistle.
Green ain't an issue.
Little bit of money make a difference.
Nothing or something, it's so hard to function
with all of these hoes in the house.
F**k your assumption, my blood's still rushin',
my heart still thumpin', yes!

Up like Trump!
Giggin' like Ike.
Got a b***h twerkin' on Skype.
MGM every night.
Sremm at the door, king of the swipe.
M********kers worry 'bout "likes" on their pictures.
They ain't got a equal dollar, or a nickle.
They ain't even got a penny for the strippers,
and they wanna pop bottles like winners.

Check my pedigree, I always been a money fiend.
All these f**king rings, I'm shining like a f**king king.
I'm breaking down the kush,
don't it look so plush?
Take a couple puffs,
up like Donald Trump!

Up like Donald Trump, up.
Chain swang like nunchucks, huh.
She gon' chew you up, yup.
Twerk like she from Russia.
Don't get me wild up, up.
Soldiers at aten-hut.
Look what you done, done, uh.
Now you done f**ked up, up.

Up like Donald Trump, up.
Chain swang like nunchucks, huh.
She gon' chew you up, yup.
Twerk like she from Russia.
Don't get me wild up, up.
Soldiers at aten-hut.
Look what you done, done, uh.
Now you done f**ked up, up.
Up like Trump.

No comments:

Post a Comment